Storstockholmsdistriktet

Vänsterpartiet Vallentuna är en partiförening som ligger i Vänsterpartiet Storstockholms distrikt, som innefattar samma yta som Stockholms län. Är det distriktet du söker kontakt med så finner du uppgifter till distriktsexpeditionen och distriktsordföranden här nedan!

Hemsidan
Vänsterpartiet Storstockholm

Distriktsexpeditionen
Vänsterpartiet Storstockholms Distriktsexpedition finns på Kungsgatan 84, 2 trappor. Vi har vanligtvis öppet mellan 9.00-17.00 måndag till fredag, med lunchstängt 12.00-13.00. Eftersom vi har flextid och ibland jobbar med föreningar och andra aktiviteter på kvällar och helger är all personal sällan på plats samtidigt. Ring/mejla innan besök för att försäkra dig om att vi kan ta emot dig.

Vill du fråga personalen på distriktsexpeditionen, distriktsstyrelsen, eller verkställande utskottet något? Skriv/mejla:

Vänsterpartiet Storstockholm
Postadress: Box 126 60
E-post: [email protected]

Barbro Sörman
Distriktsordförande

Partiförening: Nacka
E-post: [email protected]
Gör: är utbildad lärare men kommer nu att vara distriktsordförande på heltid
Vad tycker du är den viktigaste politiska frågan för Vänsterpartiet Storstockholm?
Jag tycker att bostäder och sjukvård/omsorg är de viktigaste frågorna. När bara de rika har möjlighet att skaffa bostad, segregationen ökar och vårdpersonalen går på knäna samtidigt som man bygger dyra sjukhusskrytbyggen kan vi göra skillnad.