• Storstockholms-...

Storstockholms-distriktet

Vänsterpartiet Vallentuna är en partiförening som ligger i Vänsterpartiet Storstockholms distrikt, som innefattar samma yta som Stockholms län. Är det distriktet du söker kontakt med så finner du uppgifter till distriktsexpeditionen och distriktsordföranden här nedan!

Hemsidan
Vänsterpartiet Storstockholm

Om distriktsexpeditionen
Vänsterpartiet Storstockholms Distriktsexpedition finns på Kungsgatan 84, 2 trappor. Vi har vanligtvis öppet mellan 9.00-17.00 måndag till fredag, med lunchstängt 12.00-13.00. Eftersom vi har flextid och ibland jobbar med föreningar och andra aktiviteter på kvällar och helger är all personal sällan på plats samtidigt. Ring/mejla innan besök för att försäkra dig om att vi kan ta emot dig.

Vill du fråga personalen på distriktsexpeditionen, distriktsstyrelsen, eller verkställande utskottet något? Skriv/mejla:

Vänsterpartiet Storstockholm
Postadress: Box 126 60
E-post: [email protected]

Distriktsordförande

Elena Karlström

Partiförening: Hammarby-Skarpnäck
E-post: [email protected]
Tel: 08-654 13 11 eller 070-109 59 67

Min nuvarande sysselsättning: Jag har jobbat ca 16 år inom restaurang men har börjat studera på heltid, offentlig rätt samt EU-rätt på Södertörns Högskola.

Vilken är den viktigaste frågan för Vänsterpartiet Storstockholm inför valet tycker du? Vi ska visa vilken skillnad det är när vänstern är med och påverkar. Vi ska föra ut budskapet kring inga vinster i välfärden, trygga jobb, ett hållbart grönare distrikt och bygga fler hyresrätter. Ett samhälle för alla där vi har en hållbar ekonomi, ett hem, ett jobb, en värld att leva i. ”The times are changing” och vi ska ändra på det åt rätt håll!